13 aug. 2014

Un click salvator

Chiar dacă suntem încă în vacanță, trebuie să ne gândim că mai este puțin și reîncepe școala. Da. Știu. V-am stricat ziua. Acu asta e. Dar am și o veste bună. Știu de unde puteți să vă cumpărați rechizite fără să mai mergeți pe la magazine. Pe căldura asta ...
Cum i-am găsit?
De curând a trebuit să-mi fac ordine în hârțogăraia de la școală. Să o clasez, s-o pun în ordine, să-mi pregătesc materialele pentru noul an școlar. Nici nu știți câtă muncă este!
Nu vroiam decât să le termin odată
Si să respir ușurată!
Cum puteam face asta repede și bine?
Cu ceva produse de papetărie și birotică
Am apelat la
 
Aici am găsit o echipă pe sufletul meu. Ce-i reprezintă? Simplitatea, creativitatea, pasiunea, bucuria și entuziasmul tinereții.
M-au ajutat să aleg produsele perfecte pentru ceea ce aveam nevoie. De la birotică am ales câte ceva de organizare și arhivare, gen bibliorafturi,  mape, separatoare, cutii de arhivare. 
 
De la papetărie: etichete autoadezive, etichete pentru biblioraft, hârtie de scris și hârtie pentru imprimanta mea matricială
 
De la IT&C mi-au recomandat acest aparat de îndosariat.
 
Normal că nu am uitat de cei mici! Bloc de desen, pensule, carioci 2 vârfuri 10 culori,... și lista continuă!
Desigur că am beneficiat de livrarea gratuită (având o comandă mai mare de 80 lei). Vrei să-ți monitorizezi comanda? Nimic mai simplu: accesezi secțiunea și poți urmări evoluția acesteia.
 Acum gândiți-vă ce preferați: alergătură prin magazine, aglomerație, 30 și multe grade, vânzători fără răbdare sau să stați acasă la răcorică, cu netul în față poate o ...limonadă alături și consultanți amabili? Bașca intrarea când doriți pe site-ul lor!     
Aveți temă de reflectat. Bănuiesc că nu o să vă ia prea mult timp să vă hotărâți.
Și când te gândești că ai toate acestea doar la un click distanță!
Acum chiar respir ușurată!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu