6 aug. 2014

Iar plouă

"Nu am chef azi, nu am chef azi
N-am chef azi de nimic" vorba celor de la Vama Veche.
 
Ce fac atunci ca să-mi ridic moralul?! E cam greu, trebuie să recunosc. Nu numai că nu am chef de nimic, dar mai și plouă! Trebuie să găsesc urgent o soluție, dar nu orice soluție ci una de criză.
Nu mi-a trebuit chiar așa de mult să-mi vină inspirația.
Voi ce ați face în locul meu?
Ei bine, da, ați ghicit. Merg la cumpărături! Cu asta am rezolvat-o. Mai rămâne să văd și unde să merg la cumpărături. Mi-am adus aminte de o discuție purtată acum câteva zile.
O prietenă mi-a recomandat să merg la miniPrix dacă vreau să mă îmbrac accesibil și frumos de sus și până jos

 
Și cum sunt foarte ascultătoare de felul meu (doar când îmi convine) am zis să văd cam despre ce e vorba. Auzisem până și eu de ei, dar încă nu îi vizitasem. Acum se pare că era cel mai potrivit moment și trebuia să profit de el. 
Zis și făcut. I-am căutat și i-am găsit. Ușor. Văd că au de toate pentru toți. Au produse pentru femei, bărbați, copii. Normal că am intrat la secțiunea de produse de damă . Mă hotărăsc greu cu ce să încep: bluze, fuste, pantaloni lungi, pantaloni scurți, pijamale și lenjerie, rochii, încălțăminte, topuri/tricouri. Să intru pe încălțăminte sau haine? Hai pentru început pe încălțăminte.


Am văzut o pereche de pantofi eleganți




Acum dacă tot m-am hotărât să merg la cumpărături măcar să o fac cu simț de răspundere! Așa că m-am decis să încerc ceva și de la secțiunea îmbrăcăminte. De la rochii mi-a plăcut aceasta, care e vaporoasă, numai bună pentru vremea călduroasă (care sper să revină) și e de culoarea somonului.


O pereche de sandale  de aceeași culoare ar merge perfect

 

Parcă mi-a revenit pofta de viață!
Credeați că am plecat la cumpărături pe ploaia de afară? Ei, aș! Cred că v-ați dat seama deja că am intrat pe net.
Vă dau și vouă pontul: puteți avea "miniPrix la purtător " pe smartphone descărcând gratuit aplicația miniPrix din App Store sau G- Play










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu