13 aug. 2014

Am un nepoțel

Dumnezeu să-i dea de toate!  Împlineşte o vârstă, foarte fragedă. Toată  lumea, unchi, mătuşi, verişori şi verişoare s-au strâns în jurul lui. O singură dată împlineşte acei trei anișori. Ca fiecare dintre noi, la timpul său.
Toţi doream pentru el o petrecere aniversară de care să îşi aducă aminte. Ceva desprins din cărţile cu poveşti. Sau din desenele animate de la Walt Disney, cele care ne-au încântat copilăria. Cum eu sunt responsabilă cu căutatul pe internet, m-am împăcat cu situaţia, am căutat şi neaşteptat de repede am şi găsit.
N-o să credeţi cât de uşor.


Am găsit pe acest site o chestie amuzantă care se numeşte Pinata. Parcă desprinsă din desenele animate de care vă vorbeam. Voi ați auzit de ea? Dacă nu, vă ofer o imagine ca să nu spuneţi că păstrez totul numai pentru mine.  
Pinata Mickey Mouse Balloons
Cum se joacă? Simplu. Se umple pinata cu cadouri micuțe gen bombonici sau jucărioare. Se agață undeva sus astfel încât copiii să ajungă la panglici. Una singură e "câștigătoare" adică declanșează căderea cadourilor. Când se întâmplă acest lucru, copiii vor alerga să adune cât mai multe. Distractiv, nu-i așa?
Există și modele pentru fetițe cu prințesa Sofia, cu Violetta și desigur cu doctorița Plușica (câte filmulețe cu ea nu am văzut împreună cu Teodorelu -deci e și preferata băiețeilor).
Un joculeț care mă gândeam să i-l fac cadou e acesta

Găsește-l pe Mickey

Are o figurină Mickey din carton împărţită în şase piese, o minge, o medalie chiar, plus 12 abțibilduri fără să uităm şi de instrucţiunile de joc.
Tot pe acest site puteţi găsi şi lumânari aniversare pentru tort. Sau chiar vopsele şi creioane pentru pictura pe faţă dacă vreţi să îi impresionaţi pe cei mici. Plus multe altele, dar de ce să mă joc numai eu???
Am dreptate? Intraţi pe site şi bucuraţi-vă de tot ce veţi găsi. Nu uitaţi, până la urmă suntem toţi nişte copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu