17 aug. 2014

Îmi place să mă văd în cea mai bună lumină

Iluminarea camerei este importantă. Dar nu cred că vă spun o noutate.
Părerea mea  este că într-o cameră trebuie să existe mai multe surse de lumină. Acestea trebuie alese în funcție de tipul camerei, de design, de activitatea pe care dorim să o desfășurăm.
Știți ce mi-am dorit întotdeauna? O lustră cu telecomandă! V-ar place și vouă, așa e?! De câte ori nu v-ați întins în pat, lenea v-a toropit și v-ați dat seama că cineva ar trebui să stingă lumina? Dacă ați fost buni negociatori, v-ați convins partenerul/ partenera să se ridice și să o stingă. Dacă nu erați singuri desigur!

Ei, momentele astea neplăcute dați-le uitării! Cum? Intrând aici

 

La ei veți găsi cele mai frumoase corpuri de iluminat, atât în stil clasic cât și modern.
Produsele lor sunt de calitate. Partenerii lor sunt printre cei mai buni producători de corpuri de iluminat din lume.




Dacă vă interesează și știu sigur că da, intrați pe site-ul lor și la categoria lustre veți găsi acest produs care pe mine m-a cucerit
Lustră suspendată Galaxia
Are telecomandă!
Tot la ei găsiți candelabre, plafoniere, lampadare, apliceveioze 
Pentru momentele când citesc sau când doresc să mă relaxez, am reținut un model de veioză care mi s-a părut interesant

Veioză Glossy
Îmi place deoarece este un model modern, are braț reglabil, iar lumina este caldă.
Mi-ar place când mă trezesc dimineața să aprind lumina bătând din palme, nici măcar să nu trebuiască să deschid ochii pentru că vreau neapărat să mai dorm încă zece minute într-o lumină blândă. Că așa mi-e firea. Nu mă gândesc decât la comoditatea mea. Care este importantă pentru mine și ai mei. Altminteri devin năzuroasă și nu se mai înțelege nimeni cu mine.
Iar când ies pe hol vreau ca aplicele să se aprindă la trecerea mea.
Voi ce fel de lumini vă doriți în casă?


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu