4 aug. 2014

Grădina de vis

Ca în fiecare zi, am vorbit cu mama la telefon. Pe ordinea de zi, desigur, grădina!
Am încercat de multe ori să-mi explic ce anume o face să-i  fie atât de devotată. Cum nu am găsit un răspuns să mă mulțumească am zis că-i mai bine să rămână ca-n gară.
E frumoasă, nimic de zis.
E îngrijită mai ceva ca un bebeluș.
În ea are de toate plantate.
Roșii și ardei:
 
Vinete:
 
și alte legume.
Nu-i lipsesc nici pomii fructiferi: piersici, cireși, vișini, meri:

 
Și desigur, nebunia mea, zmeura!

 
Cum vă spuneam chiar are de toate!
Cu puterea o duce mai rău și uneori cu ...partea tehnică.
Cum nu se înghesuie românul la muncă, nu prea are încotro și trebuie să se descurce mai mult singură.
Din păcate, acu când mai avea o tură de stropit vița de vie (uitasem să vă spun și de "perla coroanei"-via) i s-a stricat vermorelul. Cum tot se plângea cum că celălalt era cam greu pentru mulții ei ani, m-am gândit să o ajut să caute unul mai potrivit pentru ea. Nu că nu s-ar descurca și singură cu netul. Habar nu aveți cum bântuie pe net după substanțe, plante, semințe și alte cele! Dar nu prea are timp în perioada asta. 
Așa că am intrat să-i caut unul. Și unde în altă parte dacă nu la cei de la Covera.

 
Am intrat la secțiunea Mașini și Unelte și am căutat vermorelul.
Oferta este variată, dar l-am ales pe acesta:
Vermorel INTERECO 7; 5l

Mi s-a părut că este destul de ușor, rezervorul fiind din polipropilenă (1 kg), capacitatea rezervorului de substanțe este de 5 litri, lancea de pulverizare este din fibră de sticlă, golirea este ușoară și la baza rezervorului. 
Mai rămâne să-și dea cu părerea și "expertul" (sau mai bine zis "șefa de fermă"). Apoi lansez comanda. Produsul va fi livrat în maxim 2-3 zile lucrătoare, ceea ce e mai mult decât bine.
Nici via nu are de suferit și mama va fi mulțumită!
Ar fi fost și păcat la cât de frumoasă e! Via! Dar și mama, desigur!:)


Abia aștept să-l testez și eu în această vacanță!







   

2 comentarii: