15 aug. 2014

Să nu uităm să fim copii

Copilăria e ceva de care ne aducem aminte cu plăcere. De câte ori, adulți fiind, nu ne-am dorit măcar pentru o clipă să redevenim copii.
Putem să facem acest lucru oridecâte ori vrem. E suficient uneori să privim un copil cum se joacă. Pentru el nu există imaginar sau real.
Demulte ori ne regăsim copilăria alături de piticii noștri.
Acum recunoașteți, când cumpărați o jucărie, nu vă gândiți un pic și la voi? M-am surprins de multe ori intrând în magazinele cu jucării și rămânând fascinată în acea lume.
În acest week-end e ziua nepoțelului meu. Aflându-se la țară la bunicii lui, petrecerea se va organiza tot acolo.
M-am tot gândit la cadoul pe care să i-l iau și cred că e singura dată vara asta când căldura toridă mi-a prins bine. Mi-a dat inspirație! Cred că o piscină ar fi numai bună. De asta ce ziceți?
Piscină Easy

Intrăm aproape cu toții în ea! Este ușor și rapid de instalat, în doar 10 minute.
Desigur vă întrebați unde am găsit-o. Nu cred că vă imaginați că am ieșit pe canicula asta din casă. Nicidecum! Netul să trăiască. 
Dacă nu îi știți pe cei de la 
 
vi-i recomand. Au o vastă experiență în comerțul electronic și o mare varietate de articole pentru copii. 
Se adresează atât părinților, cât și copiilor de toate vârstele.
La ei găsiți scaune auto, scaune de masă pentru cei mici, triciclete și trotinete, jucării interactive, gonflabile și piscine.  
 Revenind la nepoțelul meu, mă gândesc că i-ar place și acest set de trenulețe
Duplo- Set de tren Deluxe

găsit la categoria "Seturi de construcții" Conține un tren Duplo modern cu efecte sonore reale (bine că e încă la țară), 2vagoane, camion, clădire cu macara, carieră de piatră din cărămizi Duplo, multe șine, elemente decorate. Îmi și imaginez ce jocuri vom încinge și noi adulții, hi, hi, hi. Normal că va trebui să-l testăm și noi!
Și nu uitați că până la urmă suntem cu toții copii!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu