6 aug. 2014

Ajutorul din grădină

Vă place?
 

 Cam așa arată grădina de la Tecuci (o mică parte din ea).
Îngrijită și cu de toate.
Cea care se ocupă de ea este "șefa de fermă "cum îmi place mie să zic, adică mama mea. Din păcate vârsta nu-i prea mai permite să se ocupe așa cum ar vrea de grădină iar oameni care să muncească contra cost, desigur, nu se prea mai găsesc.
M-am gândit (cam târziu e adevărat) că ar trebui puțină "mecanizare", asta pentru a-i mai ușura munca. Căci de lăsat de munca în grădină mi-a zis că nu se va lăsa. E ceea ce o ține se pare în formă (cel puțin așa zice ea). Și oricum nu poate lăsa grădina în paragină, că de... așa a văzut la bunicii mei. Parțial o înțeleg.
Așa că să trec mai repede la treabă!
Ei nu, nu la munca în grădină!
Cum sunt dependentă de net, am trecut la "săpat".
Așa i-am găsit pe cei de la O-Mac

 

Intrând pe site-ul lor, am găsit o gamă vastă de produse. Atomizor știu că și-a cumpărat în primăvară. Pompa de stropit are, dar nu prea sunt de acord cu capacitatea ei, așa că o să intru aici pe site la categoria pompe de stropit manuale și caut una mai mică. Dar ce mă interesează în mod expres este un motocultor. La categoria Motocultoare am găsit acest produs

Motocultor O-MAC 500-B

Este un model care se pretează la suprafețe mai mici de 2000mp. Poate fi folosit și pentru prelucrarea solurilor grele (cum se întâmplă uneori) și poate fi cu ușurință transportat și depozitat.
Un alt produs care mi se pare esențial pentru ca o grădină să fie bine îngrijită este motopompa. Poate ar fi bună aceasta

Motopompă apă 1,5"Loncin
 Dar pentru alegerea motopompei voi apela la specialiștii lor.
Am intrat și pe "Promoțiile săptămânii" unde aceștia fac reduceri la diferite produse în fiecare săptămână.
În mod sigur aceste produse ne vor ușura munca.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu