4 aug. 2014

Cadoul dorit

În timp ce vorbeam zilele trecute cu vara mea la telefon, l-am auzit pe cel mic zicându-i:
-Mama, te rog, vreau și eu o bicicletă ca asta! Hai mama, te rog! Promit că o să fiu cel mai ascultător, că nu te mai supăr!
- E pentru copii mai mari ca tine, dar o să caut și o să-ți cumpăr una pentru vârsta ta.
Eram sigură că așa va face, deci trebuia să mă grăbesc. Cu ce?
Păi cum tot se apropie ziua lui și dacă tot am prins din zbor ideea, m-am gândit să profit și să-i fac o surpriză nepoțelului meu favorit (și sigur va fi și pentru mama lui).
Nici nu închid bine telefonul și dau căutare pe "goagăl".
Ajung aici
 
Bun! Ia să vedem ce biciclete găsim pentru Teodor. am de unde alege! Mă opresc însă la asta
Bicicleta Mickey Mouse
Asta pare potrivită: e recomandată copiilor cu vârste între 3 și 4 ani sau cu înălțimea până la 100cm.  Are scaunul ajustabil, la fel ca și mânerul și frână de mână pe ambele roți. E bine că are și apărători de noroi față-spate altminteri dau de lucru vară-mii. Are cauciucuri gonflabile. Se încadrează perfect!
Văd că fac și livrarea în toată țara în 2-4 zile lucrătoare. Un alt plus.
Și dacă tot am grija de condiția lui fizică (și a tatălui lui, desigur), mă gândesc că ar fi bine să-i iau și un puzzle (să-și antreneze și mintea). 
Cum poveștile ne fac viața mai frumoasă (chiar și nouă adulților) acesta cu 4 basme mi se pare interesant.

 
Poate asambla imagini din Capra cu trei iezi, Cei trei purceluși, Scufița roșie și Pinocchio.
Recunosc că sunt fun puzzle. Pe vremea când eram mică nu prea se găsea așa ceva, dar recuperez acum!
Sunt sigură că-i va place cadoul !
Și va fi și pe placul alor lui care-și doresc ca el să petreacă cât mai mult timp afară la aer (dacă ar fi și nepoluat ar fi și mai bine).


  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu