8 aug. 2014

Somn liniștit

Vara asta chiar ne-am renovat singuri apartamentul.
Am început cu avânt să strângem ce era de strâns, să adunăm materialele de care aveam nevoie.
După o săptămână eram deja epuizați de alergătură dar mare lucru nu reușisem să facem. În ritmul ăsta ne prindea iarna cu toate împrăștiate.
Bine că lăsasem laptopul la îndemână (altfel spus noroc cu joculețele de pe net).
Într-una din nopți aveam insomnii. De fapt aveam  lupte de dus pe joc și de construit ceva clădiri în orașe- na că nici pe net nu scap de zidit, doar că treaba în virtual e mai simplă ca în realitate.
Am o revelație: ce-ar fi să caut pe "goagăl" să mă documentez de materiale, prețuri, alea-alea...
Îmi apare în fața ochilor
 
Ia să vedem ce găsim. Se pare că au un portofoliu complet de produse. Asta e de bine. Să vedem cum cumpărăm.
Ne trebuie un cont de utilizator. Asta nu e greu de făcut, mai ales că ai și indicații despre creare, activare,  accesare cont.
Selectăm produsele din meniul plasat în partea stângă a paginii sau mergând în meniul superior accesând opțiunea "Produse". Le înregistrezi în coșul de cumpărături (asta sigur știți deja cum funcționează). Când sunteți siguri de ce și cât doriți lansați comanda fie din coșul de cumpărături sau selectând opțiunea "Cumpără". Puteți verifica produsele, să simulați comanda pentru a vedea care e totalul de plată cu sau fără transport. Ați înțeles că puteți opta pentru transportul lor. 


Acesta se va face direct la lucrare, cu mașini prevăzute cu macara (ceea ce vă scutește de alergătura după vecini binevoitori), transportul fiind rapid, livrarea făcându-se a doua zi în 80% din cazuri. Iar costul acestuia e modic.
După cum vedeți puteți face totul de la răcoarea de acasă, comanda prin magazinul online decurgând simplu și comod. Nu trebuie să vă faceți griji pentru plată: se poate face și cu cardurile de rate Card Avantaj, BT Star, BRD Finance.
Mă întreb dacă pot cumpăra și retail sau doar engross. Pot!
Perfect.
Acu să revin la produse. Nu de alta dar vreau să fiu bine documentată când îmi voi trezi prietenul și-i voi arăta ce au produs insomniile mele.
Deci ce căutăm? Mortare, gleturi, materiale pentru zidărie...
Să nu uit de cărămida de sticlă
Cărămidă de sticlă

pentru peretele din baie.
Și cada trebuie schimbată. Asta ar merge bine

 

Văd că are un preț avantajos ca mai toate produsele.
Mai că aș lansa comanda acum.
Dar noaptea e un sfetnic bun și mă gândesc să apelez la consilierea tehnică de specialitate.
Adorm liniștită. Simt că cineva veghează.
Or fi cei de la Arabesque?!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu