6 aug. 2014

Supersandalele verii

E august, deci vară și cald. Am zis cald? Era mai bine dacă ziceam foarte cald!
Ar trebui să ies pe afară. Dar cu ce să mă îmbrac să-mi fie bine? Cu ce să mă încalț să mă simt confortabil? Nimic nu mă mulțumește. Nu că nu aș fi greu de mulțumit! Poate ar trebui să încerc ceva nou. Mi-ar schimba și starea de spirit!  Recunosc că am o slăbiciune pentru încălțămintea comodă fie de iarnă, fie de vară. Iarna cel mai bine mă simt în ghetuțele mele. Noroc că nu trebuie să mă încalț cu cizmele. Oricum și acelea le am fără toc, ce credeați?! Dar vara, ce poate fi mai comod vara decât o pereche de sandale? Poate una de supersandale! Oare există? Sigur că da!
Acum dacă vă întrebați și unde, vă pot ajuta tot eu!
Găsiți pe site-ul celor de la
 
Acesta este un boutique multibrand, un magazin de încălțăminte dar nu un magazin de încălțăminte clasic ci unul online unde găsești cele mai noi colecții ale sezonului. La ei găsești modele unice în țară și poți avea chiar și încălțăminte la comandă. Conceptul lor este de a oferi fiecărui client ceea ce-și dorește și ceea ce i se potrivește cel mai bine. Deci clientul este pe primul loc pentru ei! Deasemenea pentru ei e important și să revii după fiecare cumpărătură făcută. Să revii atât pentru calitatea produselor oferite cât și pentru prețurile competitive pe care le au.  
Nu ai intrat încă pe site-ul lor? Eu am ajuns deja la ceea ce mă interesează, adică la sandale . Am la alegere: sandale 2014, cu talpa joasă, cu toc jos, de vară, din piele... Mă opresc la cele din piele.Turcoaz.

Sandale turcoaz piele naturală Tina

Bine că mai au încă mărimea mea!
Oare se întâmplă ceva dacă le iau și pe acestea?!

Sandale bej piele naturală Bow
Nu m-am putut abține!
Au un design plăcut. E o caracteristică a produselor de aici.
Acum pot exclama fericită: 
Vara asta chiar am supersandale!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu