12 aug. 2014

O vacanță rustică

Vara asta m-am gândit să petrecem un concediu diferit de ceilalți ani, adică fără mare, fără munte, fără călătorii în străinătate.
A trecut mult timp de când mi-am petrecut vacanțele la țară. Copiii mei nici atât.
Auzisem că undeva lângă București ar fi un loc ca rupt din rai. Zici că ești chiar în inima satului românesc.
Înainte de a petrece o vacanță acolo, ne-am gândit că ar fi bine să încercăm mai întâi cu un week-end și dacă ceea ce găsim acolo ne mulțumește pe toți atunci votăm pro vacanță la țară.
Zis și făcut. Ne-am îmbarcat în mașină și bice cailor putere către La Țara. Nu. Nu am scris greșit ci chiar așa se numește locul.

Acesta este un concept unic și este singurul loc lângă Bucuresti care include activități atât pentru părinți cât și pentru copii. Părinții se pot plimba cu bicicletele (trebuie doar să-ți aduci bicicleta cu tine căci de traseu se ocupă ei). Pot face echitație în manej sau în pădure (există un traseu de 3 km), sau poate doresc plimbări cu caiacul pe râul Argeș.
În tot acest timp, copii pot călări poneii,


pot lua primele lecții de echitație în manej, se pot juca cu animalele  domestice,  pot lucra lutul la atelierul de olărit

 
Deasemenea există un loc de joacă pentru ei prevăzut cu tobogan, tiroliană, loc de cățărat, trambulină gigantică, groapă cu nisip.
Și pentru a fi în siguranță, cei mici vor avea desigur și un supraveghetor.
Nu vă faceți griji dacă vi se face foame. Vă va fi însă foarte greu să alegeți dintre bunătățile ce vă sunt oferite

 
Parcă vă cam plouă în gură!
Și dacă tot nu sunteți convinși gândiți-vă cum e sa nu auzi decât ciripitul păsărelelor și să admiri așa ceva

 


La noi s-a votat la unison: Vara asta o petrecem sigur La Tzara!                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu