16 oct. 2019

Comodă, comodă, dar să ştiu şi eu


De curând am primit invitaţia de a-mi vizita prietena cea mai bună. Locuieşte într-un oraş destul de apropiat de al meu. Într-o sâmbătă dimineaţa, având chef  de ducă, am anunţat-o că plec spre ea. Aşa că m-am urcat în maşină şi i-am dat drumul.
Vreme frumoasă de toamnă, drumul liniştit. O plăcere să conduci.
Mă aştepta cu cafeaua pregătită.
- Intră şi fă-te comodă, mi-a zis. Pune-ţi tu cafeaua cât scot eu croissanţii din cuptor.
Am intrat în cameră şi recunosc că m-a impresionat ce am văzut.
- Tu chiar ţi-ai adus toată tehnologia la tine acasă, i-am zis puţin invidioasă. Nici nu vă închipuiţi câte echipamente electronice şi IT avea. M-aş fi aşteptat la aşa ceva de la un băiat dar nu de la o fată. Cunoşteam pasiunea asta a ei, de a nu putea trăi fără tehnologie, dar nu ştiam că o dusese aşa de departe. Mi-a arătat o parte din ele: încuietoarea inteligentă, conectată la smartphone, boxele care se conectează prin bluetooth, calculatorul de ultimă generaţie de pe birou.
Noroc că a auzit soneria cuptorului şi a dispărut din cameră că altfel nu ştiu ce mă năpădea.
Ascultând de sfatul ei, mi-am umplut ceaşca cu cafea şi luând-o în mână m-am îndreptat spre scaunul din faţa biroului. Da, ştiu, nu e recomandat să ai băuturi pe lângă calculator. Probabil de aceea mi-am şi luat-o.
Visam deja cum o să mă rotesc în acel scaun imens de director şi am dat să mă aşez.
Până să-i aud vocea strigând acel NUUU, eram deja pe jos, cu cafeaua vărsată pe mine.
La orice m-aş fi aşteptat, dar ca, la tehnologia ce o avea în casă, să nu aibă şi un scaun pe măsură, nu. Rotila defectă şi care era pusă de formă, alunecase cât colo.
Am dat să mă înfurii dar râsul ei mi-a oprit acest impuls şi m-a făcut să-mi schimb starea de spirit. Ce sens mai avea? Mai bine făceam ceva practic. Adică să mănânc din acei croissanţi cu ciocolată care stăteau cuminţi şi fierbinţi pe platou.
A, da. Şi să intru de pe telefon pe net. Că de calculatorul ei nu mă mai apropiam.
Am căutat şi i-am arătat ce-i lipsea, adică un Scaun Gaming Spacer, confortabil, ce are înălţimea reglabilă, spatele ajustabil; cu un design modern, din material textil cu imitaţie din piele.
 
Scaun Gaming
 
Cred că mergperfect. Putea să renunţe la vechitura aia care nu se potrivea deloc cu restul.
Dacă tot vizitasem pagina celor de la Spacer, că de ei era vorba, am intrat şi pe accesorii laptop, că tot trebuia să-i cumpăr haină nouă micuţului meu. La laptop mă refer. Un rucsac de calitate, impermeabil, bine compartimentat. Şi aspectuos, desigur. Geanta rucsac Spacer mi-a făcut cu ochiul,  şi pentru că are atât mâner, cât şi două bretele care-ţi permit să ai mâinile libere.
 
Geanta Rucsac Spacer
 Negru, bineinţeles.
Restul zilei a trecut fără evenimente deosebite.
 

 
Articol scris pentru SuperBlog2019, proba 6 : “Să trăiesc fără tehnologie? Niciodată!”
 

12 comentarii: