11 oct. 2019

Până la capătul lumii pentru ea


Toţi cei ce mă cunosc ştiu că sunt mare amatoare de cafea. Şi nu de orice cafea, ci de cafea bună. Aş merge până la “capătul lumii şi dincolo de el” pentru o cafea aşa cum visez eu.

În toate ieşirile mele în lume, am căutat-o.
Când am fost în Geneva, într-o mică dar cochetă cafenea din Carouge, cartierul artizanilor, am putut savura una din cele mai bune cafele băute de mine vreodată. Ce mi-a plăcut era şi faptul că de fiecare dată gustul era acelaşi. Te făcea să revii cu insistenţă şi să o doreşti. Aveam să aflu că foloseau o combinaţie de boabe de cafea special creată pentru ei.
Am încercat şi minusculul espresso de Milano cum îi zic eu, băut pe o terasă de pe Corso. Bun tare, nimic de zis. Dar tot nu a fost ce vroiam.

Poate nu înţelegeţi de ce o caut. Aţi fi tentaţi să spuneţi că până la urmă o cafea e o cafea. Nu cred. Fiecare cafea are povestea ei.

Pentru mine înseamnă  prietenie, dragoste, sinceritate, singurătate, amintiri.
Este cineva dintre voi care nu a ieşit cel puţin o dată la o cafea cu prietenul/ prietena?
Sau care nu a făcut/primit măcar o declaraţie de dragoste răsucind timid o ceaşcă de cafea în mâinile tremurânde?
Să nu îmi spuneţi că atunci când aţi vrut un moment de sinceritate cu cineva drag, nu aţi ales să îl aveţi în faţa unei cafele.
Când vă simţeaţi inima pustiită după o despărţire şi eraţi singuri cu voi înşivă, primul impuls nu a fost să vă faceţi o cafea şi să simţiţi cum căldura acesteia vă încălzeşte mâinile şi aroma vă dezmorţeşte simţurile?
Cam asta e pentru mine cafeaua! 

Unul din cele mai plăcute momente ale vacanţelor este atunci când mă întorc acasă la mine (casa părintească). Surprinzător, acest moment se petrece dis-de-dimineaţă. Nu sunt amatoare de trezit în zorii zilei, dar acolo e altceva.
De ce? Vă veţi întreba.
Ce poate fi mai plăcut şi reconfortant decât să-ţi începi ziua cu o cafea aburindă adusă la pat de mama? Şi băută pe un fundal de ciripit de păsărele? A devenit deja un ritual punerea “ţării la cale” cum zic eu, dimineaţa pe răcoare.

Doar că anul acesta a fost puţin altfel.
De cum am ajuns acasă, l-am văzut în bucătărie. Un alt electrocasnic cumpărat de mama, am gândit eu. Cum aude, vede ceva nou, îşi doreşte şi ea. Doar că de data asta am simţit o atracţie irezistibilă faţă de el. Curioasă, m-am interesat ce e. Că doar aşchia nu sare departe de trunchi.
Şi nu mică mi-a fost mirarea când am văzut ce poate. Şi poate!
Mi-a plăcut faptul că permite selectarea uşoară a cafelei cu afişajul tactil intuitiv. Nu îţi prinzi urechile în fel de fel de comenzi până ajungi la ce îţi doreşti.
 
Afişaj tactil intuitiv
 
Faptul că poţi să-ţi selectezi tipul de cafea ce vrei să îl consumi e iarăşi un aspect pozitiv. E ca şi când ai avea mai multe aparate într-unul singur. Poate acum am poftă de un espresso iar mai încolo de o cafea. Cu el, le am pe amândouă.
Să nu mai vorbesc de faptul că are râşniţa încorporată şi nu orice fel de râşniţă, ci o râşniţă ceramică ce poate fi reglată în 12 trepte, obţinând o măcinare de la pudra extrafină până la cea grunjoasă.

Cu ajutorul unui sistem de extragere a aromei, realizează echilibrul optim între temperatura de preparare şi aroma extrasă, menţinând astfel apa la o temperatură între 90-98oC.
Cireaşa de pe tort a fost însă spuma de lapte fină şi cremoasă care o obţii cu sistemul de lapte LatteGo. Acesta amestecă laptele cu aer la viteze foarte mari în camera rotundă, rezultatul fiind acea spumă extraordinară.
Intensitatea aromei şi cantitatea de băutură o ajustează cu My Coffee Choice.
Datorită folosirii filtrului de apă AquaClean, poţi  face până la 5000 de ceşti fără să-i faci detartrarea.
Nu mai vorbesc de curăţarea foarte uşoara a aparatului.

Ahhh..., cred că am uitat să vă spun că e vorba de  espressorul automat Philips cu tehnologia LatteGo.
 

Când s-a terminat vacanţa, mai că nu mă lăsam dusă de la casa părintească.
Dar rezolv imediat şi problema asta. Da. Aţi ghicit cum!
Nu. Nu mă duc până la capătul lumii, ci intru pe magazin online magNET.ro .
 
logo magNET
 
De acolo îmi voi cumpăra un espressor automat Philips. 
Astfel, toate zilele mele vor fi perfecte!
  
O zi perfecta
 

 
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2019, proba 4: Plăcerea cafelei și frumusețea varietății – ritualul unei zile perfecte!

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu