3 oct. 2019

Moda - o continuă schimbare sau reinventare...

Moda - o continuă schimbare sau reinventare?
 
Da. Nu cred că am văzut ceva mai schimbător precum moda. Ba pardon! Mai e şi femeia!
 
Din adolescenţă am preferat stilul clasic. La acea vreme prea multe variante nici nu aveam. Surse de inspiraţie erau puţine. Câteva reviste de modă venite din afară pe diverse căi şi care aveau paginile uzate de prea multă răsfoială.
Dacă aş fi putut da atunci timpul înainte şi să fi ştiut de cei de la Answear şi de magazinul lor online!!! Aş fi rupt gura târgului!
 
În acele vremuri era obligatorie  purtarea uniformei în şcoală. Doar când ieşeam duminica la cinema sau când mergeam la câte o petrecere puteam să ne etalăm vestimentaţia. De branduri de top (haine de firmă le spuneam noi) rar  putea fi vorba. Cine avea atunci o pereche de jeanşi era cineva. Toţi se uitau cu admiraţie şi invidie la el. Dar s-a schimbat regimul şi graniţele s-au deschis. Brusc, parcă totul s-a transformat. Era mai multă culoare, diversitate. Aveai ce şi de unde să alegi. În sfârşit fiecare putea să se îmbrace după bunul plac.
Personal tot clasic am continuat să mă îmbrac. Am considerat că acest stil e mereu la modă.
 
O fi influenţa acelei perioade, o fi meseria aleasă şi care îmi impune, în accepţiunea mea, un anumit fel de a mă îmbrăca? Nu ştiu să zic. Cu timpul am înţeles că acest stil mă poate salva din cele mai multe situaţii şi mi se potriveşte cel mai bine. Părerea mea.
 
Dar cum să nu îmi placă pentru perioada de toamnă târzie un palton maro deschis şi o pereche de botine de damă? Dacă aleg şi o geantă de damă  asortată aş completa perfect această ţinută:
 
Palton  maro deschis Answear
 
Sau dacă aleg acest cardigan negru? Uitaţi-vă numai ce bine se potriveşte geanta de damă cu întreaga ţinută!
 
Cardigan negru cu geanta de dama Answear
 
 
Stilul minimalist şi accesoriile discrete cred că merg cel mai bine. Recunosc că nu prea înţeleg de ce ar trebui să port o geantă imensă. Nu mare, ci cu riscul de a mă repeta, spun imensă! Asta îmi aduce aminte de o colegă din facultate care avea o astfel de geantă în care găseai tot ce vroiai dar mai ales ce nu vroiai. Nici nu vă imaginaţi câte lucruri inutile erau în ea şi ce aventură era să găsească ceva acolo.
 
Cred că fiecare dintre noi ar trebui să ne îmbrăcăm cum ne  place şi cum ne simţim confortabil dar nu ar strica să ne mai uităm din când în când şi în oglindă. Nu cred, de exemplu, că mie o persoană mignionă, mi-ar sta bine cu haine aşa-zis supradimensionate.
 
 Rămâne la latitudinea noastră să ne potrivim stilul noilor tendinţe, să rămânem conservatori sau şi-şi, aceasta depinzând  de stare.
Deci ne-am înţeles! Rămâne cum am stabilit!
Moda e mereu în schimbare, reinventare. Pentru a ne bucura de ea de noi depinde să o adaptăm particularităţilor noastre fizice, emoţionale, momentului şi locului.
 
Articol scris pentru  SuperBlog 2019 - proba1: Trendul vostru favorit vs. cel pe care-l apreciați cel mai puțin 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu