3 mar. 2014

SuperBlog 2014


A trecut şi 1 Martie ! Cică e primăvară!
Călătorind prin lumea bloggerilor, am văzut o invitaţie ce mi-a stârnit interesul şi m-am decis să o accept. E vorba de a participa la startul acestei competiţii şi nu neapărat că m-ar mânca tastele, cum plastic a spus-o tartorul meu în ale blogului! Dar după cum îl ştiu, m-ar “bâzâi” precum o albinuţă (oops era să zic o muscă), până când în final tot la acelaşi lucru aş ajunge!
            Acum să nu înţelegeţi că acesta e motivul. Nuuu!!!
            E o competiţie la care îmi doresc să particip şi pentru a căpăta mai multă experienţa  în blogging, şi unde pot să o fac mai bine dacă nu alături de cei mai buni?!
Aşa că particip şi eu la Superblog. Ediţia de primăvară 2014.
Succes tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu