14 mar. 2014

Upgradeaza-te!


 Când nu ai nevoie de ochelari, e perfect! Dar ce te faci când ai?
Îți cumperi un  eBook. Cum se zice, după prima tinerețe apare nevoia de ochelari. Ai vrea să citești, dar și cu ochelarii e greu. Se înghesuie literele pe hârtie, rândurile sar unele peste altele și atunci se duce plăcerea cititului.
Dar să vă povestesc ce mi-am pățit.
Intr-o vară, în concediu m-am dus și eu la neamurile mele de la țară.  Acolo discutam despre citit pe “orbește’. Toată lumea se văita ba că nu are timp, ba că are timp dar nu are nimic bun de citit. Și cum stăteam noi acolo apare și nepoțelul meu cel mare care numai ce ne zice:
-Băi frate, dacă suntem la țară, nu înseamnă că suntem în Comuna Primitivă sau în Evul Mediu. Am pretenții de la voi. Chiar așa, nu ați auzit de “magazinul MarketOnline.ro”?
Normal că nu puteam să recunosc că nu auzisem. I-am răspuns că sigur auzisem de astfel de oferte. Dar l-am întrebat cum poate un astfel de magazin online să mă ajute pe mine să citesc neperturbată o carte sau un text.
Prompt, nepotul mi-a răspuns:
-Ești depășită, chiar nu ai auzit de eBook?
-Păi măi nepoate, concret, cu ce mă ajută eBook-ul ăsta?
-Nu vreau să mă repet dar nu am încotro! Upgradează-te!!! Cu el nu îți trebuie ochelari. Faci textul cum vrei. Nu trebuie decât să vrei să citești. Că e în metrou , în autobuz sau  pe câmpuri, nu ai treabă cu vederea sau cu geamantanul de cărți!. Asta-i avantajul la eBook. Citești  cum vrei și cât vrei!
-O fi nepoate cum spui, dar cred că și ochelarii și toată biblioteca mea de acasă sunt mai ieftine decât eBook-ul tău. De unde atâția bani ?
-Eeeeee mătușă, n-ai auzit de ultimele oferte eBook. Ca să nu mai spun despre promoții sau reduceri. Cred că decât să umpli biblioteca, să te benoclezi la ce scrie prin ea și să-ți strici ochii , mai bine intri aici și vezi oferta pe MarketOnline.ro și vezi detalii în site.
Am plecat acasă cu gândul că nepotul meu  și-a râs de mine. Însă pe drum am văzut câteva persoane care citeau de pe așa ceva. Fără ochelari! Și culmea unele erau chiar mai în vârstă ca mine. Atunci am prins curaj .
M-am apropiat, le-am întrebat ce părere au despre  eBook-uri și le-am cerut și detalii. Una din ele mi-a spus că a renunțat demult la cărțile clasice. EBook-urile i se par mai comode si cu mai multe informații într-un obiect așa de mic.   Mi-a spus că iți poți face mărimea textului de citit cum dorești și cum iți trebuie dacă apelezi la ofertele de eBook Kindle.
Așa m-am ales și eu cu un eBook! EBook Reader Kindle Wi-Fi!

Și ghiciți cine i-a pus gând rău și îl vrea???
Bunica nepotului, tanti Aglaia de la colțul uliței, care fugi repede să-și deznoade batista cu economiile…

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014.

Un comentariu: